Doprava a balné
Náš tip: Pokud si s něčím nevíte rady, doporučujeme navštívit sekci Nejčastěji kladené otázky. Je totiž možné, že právě v nich se nachází odpověď na Vaši otázku.
Upozornění: Z důvodu aktuální vytíženosti a naplnění kapacit přepravních služeb, které v posledních dnech a týdnech nezvládají 100% zajistit denní svoz všech námi připravených zásilek k doručování, může být doba expedice ze standardních 3-5 dní prodloužena až o několik dalších dnů navíc. Pro rychlejší odbavení objednávek může být omezena také telefonní linka, pokud se proto nedovoláte, použijte e-mail nebo sociální sítě, případně opakujte hovor později. Děkujeme za pochopení.
Varování: Zboží rozesíláme pouze po uvedených zemí níže. V případě platby objednávky, u které bude vyplněna jiná země, bude platba vrácena, ale bude z ní účtován manipulační poplatek ve výši 5 EUR!
.
Nechceme, aby vaše rozsáhlé sbírky zbytečně dlouhou zely prázdnými místy, připravenými pro naše (nejen) nově vyprodukované kousky, a tak se snažíme dodat veškeré uskutečněné objednávky co nejdříve a pro vás samozřejmě co nejpohodlněji, proto vám také nabízíme široké možnosti jejich doručení.
Kdy nemusíte platit za dopravu a balné?
Doprava zdarma pro maloobchod je po ČR a SK od 3500 Kč bez DPH.
Doprava zdarma pro velkoobchod je po ČR a SK od 7500 Kč bez DPH.
Doprava zdarma mimo ČR a SK není k dispozici.
.
Ani ten nejobyčejnější kousek papíru u nás nepřijde nazmar!
Na přírodě nám záleží a není nám z tohoto důvodu lhostejný ekologický dopad, jaký výroba nových obalových materiálů má, proto se zásilky snažíme balit vždy maximálně ekologicky, a to do zbytkových kartonů a jim podobných materiálů (včetné používaných letáků pro výplně aj.). Jelikož veškeré obalové materiály standardně končí v popelnici, budeme velice rádi, když doma pro krabice od nás dokážete najít další využití.
.
Doručení na území České republiky a Slovenska
Zásilkovna Česko - 85 Kč (vč. DPH)
Zásilkovna Slovensko - 135 Kč (vč. DPH)
Zásilkovna je služba zaměřená zejména na doručování menších a lehčích zásilek (maximální hmotnost zásilky: 5 kg; maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm; maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm [např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm]; minimální rozměry: 10×7×1 cm). Doručení do Zásilkovny je určeno objednávkám do maximální částky 20 000 Kč.
Expedice zásilky z našeho skladu standardně trvá 3-5 dnů. O předání zásilky Zásilkovně k přepravě budete informování e-mailem s trasovacím číslem, díky němuž budete moci zásilku sledovat.
Ve chvíli, kdy zásilka dorazí na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny (platí včetně Z-Boxů a AlzaBoxů), obdržíte prostřednictvím SMS či e-mailem (případně ho najdete také v aplikaci Zásilkovna) heslo pro vydání zásilky. Pokud si nestíháte zboží vyzvednout během avizované úložní doby (zpravidla to bývá cca. 7 dnů), můžete pomocí odpovědní SMS nebo aplikace Sledování zásilky lhůtu prodloužit ve většině případů až na 21 dní.
Heslo použijte na pobočce Zásilkovny nebo ve vybraném boxu, na jeho základě vám bude zásilka vydána. Vyzvednutím můžete pověřit i jinou osobu, stačí jí toto heslo předat, je totiž jediným nutným dokladem práva na zásilku. V Zásilkovně po Vás nechtějí občanský ani jiný průkaz.
Upozornění: V případě, že objednávka překročí některý z výše uvedených maximálních parametrů (maximální hmotnost 5 kg apod.), vyhrazujeme si právo změnit její dopravu na jiného přepravce, a to Českou poštu nebo PPL!
.
Česká pošta - balík do ruky (Česká republika) - 130 Kč (vč. DPH)
Doručení běžného balíku po celé České Republice. Objednané zboží Vám Česká pošta doručí v co nejkratší možné době po expedici z našeho skladu až domů (expedice standardně trvá 3-5 dnů). O termínu doručení Vás bude Česká pošta informovat prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailem.
Kde se Váš balíček nachází, si můžete ověřit v on-line systému České pošty: Sledování zásilky
Pokud Vás kurýr České pošty nezastihne doma, zanechá Vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště. Na té bude zásilka uložena k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní. V průběhu této lhůty Vás Česká pošta bude o uložení ještě jednou informovat. Na kontaktu na zanechaném oznámení (nebo v informačním e-mailu) si můžete s Českou poštou domluvit opětovné doručení až domů v termínu, který Vám bude lépe vyhovovat. Případně můžete změnit i místo dodání: Změna termínu nebo místa pro dodání.
Připomínáme, že místní kapacity České pošty bývají mnohdy na limitu, tj. plně vytížené, tudíž na základě této skutečnosti může dojít k pozdržení dodání objednávek, a to až o několik dní.
.
Dopravce - PPL (Česká republika) - 130 Kč (vč. DPH)
Dopravce - PPL (Slovensko) - 250 Kč (vč. DPH)
Doručení běžného balíku po celé České Republice a Slovensku. Objednané zboží Vám PPL doručí nejbližší pracovní den po expedici z našeho skladu až domů (expedice standardně trvá 3-5 dnů). Jakmile PPL převezme Vaši zásilku, odešle Vám SMS s předpokládaným termínem doručení. V den, kdy Vám bude balíček doručován, dostanete další SMS zprávu s časovým rozmezím, ve kterém Vás řidič navštíví. Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení bývá od 8 do 18 hodin.
Průběh doručování zásilky můžete sledovat v on-line systému: Sledování zásilky PPL.
Pokud Vás kurýr PPL nezastihne doma, budete o tom okamžitě informováni emailem. PPL se bude snažit doručit Vaši zásilku na druhý pokus. Předtím opět dostanete SMS s informací o novém datu doručení. Podle uvedených dispozic máte možnost přímo na www.pplbalik.cz provést změnu místa doručení, data doručení, příjemce balíku. Pokud se zásilku nepodaří doručit ani tentokrát, dostanete emailovou zprávu s výzvou kontaktovat příslušné odběrné místo PPL. Zásilka bude zásilka uložena k převzetí 7 dní. V průběhu této lhůty Vás PPL bude o uložení ještě jednou informovat.
.
Doručení do zahraničí (mimo Českou republiku a Slovensko)
Packeta – Europe – (zóna 1) - 270 Kč (bez DPH) → Bulharsko, Chorvatsko, Maďarsko, Německo, Polsko, Rakousko a Rumunsko
Packeta – Europe 2 – (zóna 2) - 380 Kč (bez DPH) → Belgie, Estonsko, Finsko, Itálie, Nizozemsko, Portugalsko, Slovinsko a Španělsko
Zboží mimo Českou republiku a Slovensko doručujeme prostřednictvím kurýrní služby Packeta (Zásilkovna), a to konkrétně formou zásilek při maximální hmotnosti 10 kg a maximálním délce jedné strany 70 cm.
Objednané zboží Vám Packeta (Zásilkovna) doručí v co nejkratší možné době po expedici z našeho skladu až domů (expedice standardně trvá 3-5 dnů). O termínu doručení Vás bude Packeta (Zásilkovna) informovat prostřednictvím SMS zprávy, e-mailem nebo telefonicky.
Průběh doručování zásilky můžete sledovat v on-line systému: Sledování zásilky Packeta (Zásilkovna)
Upozornění: V případě, že objednávka překročí některý z výše uvedených maximálních parametrů (maximální hmotnost 10 kg apod.), vyhrazujeme si právo změnit její dopravu na jiného přepravce!
.
Kontrola při přebírání zásilek
Zkontrolujte, prosím, při přebírání zásilky stav jejího obalu (v ideálním případě i obsah). S ohledem na „křehkost“ produktů je možné, že neodbornou manipulací s balíkem může během přepravy dojít k poškození produktu, aniž by byl poškozen obal!
V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky nebo při převzetí u přepážky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, abychom se dohodli na dalším postupu.
Doplňující informace, týkající se poškození zásilek během přepravy, naleznete ZDE.